0 item(s) € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Annuleren & Retourneren

Wat te doen bij annuleren of retourneren?


Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien WLBS reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, binnen 14 dagen aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).


Retourneren

Op 13 juni 2014 zijn er verschillende wijzigingen doorgevoerd in het retourrecht. Ook wij hanteren deze wijzigingen m.b.t. het retourneren van de producten.

Wat zijn de rechten en plichten voor onze consument:

   •   Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren,
      ingaande op de dag van ontvangst. Uitzondering hierbij zijn gepersonaliseerde producten / maatwerk.
   •   Producten dienen in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.
   •   Kosten voor het retourneren van de producten zijn voor rekening van de consument.

Wat zijn onze rechten en plichten:

   •   De terugbetaaltermijn voor alle betaalde bedragen is uiterlijk 14 dagen na (bevestiging op de) herroeping.
   •   Bij retour zullen wij het totale aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, terug storten.
      Echter bij het retourneren van een deel van uw bestelling zullen wij het aankoopbedrag van het betreffende deel terug storten.
      Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.
   •   Als er slijtage of schade is opgetreden, dan zijn wij gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Zie voor meer informatie artikel 14 van onze algemene voorwaarden.


Hoe gaat het retour zenden in zijn werk?

Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan WLBS kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail.
U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan WLBS heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.


Retouradres:

Wijn-, Likeur- en Bierspullen Sevenum
Steeg 66
5975 NP  Sevenum


Na ontvangst van het artikel zullen wij uw klacht beoordelen. Indien de klacht wordt geaccepteerd zal WLBS het nieuwe artikel naar u versturen. Indien het artikel niet meer voorradig is of als er een gedeeltelijke vergoeding plaats vind zal WLBS u een waardebon sturen zodat u een alternatief artikel kunt bestellen.

Indien de claim niet wordt geaccepteerd door WLBS zal het artikel niet naar u retour worden gezonden. Wilt u het artikel toch retour, ondanks het niet accepteren van de claim door WLBS, dan dient u de verzendkosten voor eigen rekening te nemen. Maakt u voor retourzendingen svp gebruik van het formulier voor herroeping.

Download hier het formulier voor herroeping